onsdag 27 februari 2019

Färgklickar...wow!!

 Min bästa tid är nu....det är nu som det är dags att fynda. Det verkar som jag just nu verkligen hör till gruppen tvärtemot. Medan alla pratar och börjar längta efter våren så kan ni gissa vad vi gör ...jo vi sitter och är helt glada att dom lovat kall och mera minus grader så att det ännu är bra skidföre i april.


Just nu ligger jag i sängen och kollar in vinterkläder (skidkläder ) . Det är nu som man börjar göra dom bästa fynden....på  sportaffären XXL så rear dom bort skidkläder för 70%. Så i morron skall vi dit och kolla vad dom har  på rea.




Här är mina 3 favoriter som jag såg då jag googlade.... melon mönstret är ju jätte häftigt.



Sen har vi suttit ganska mycket och kollat på använda skidor men ännu har vi inte hittat något. Men om vi inte hittar utrustning nu innan vi åker och skidar så söker vi sakta men säkert till nästa säsong. Men om det finns någon som läser bloggen och vill bli av med skidutrustning ( vi finns i södra Finland , Åbo) så bara kontakta mig på emajl eller Facebook.

Vi är ju hela bunten helt pirriga för vår kommande skidresa jag som bara trodde den känslan fanns då jag åker till Kalifornien....men där ser man....man vet aldrig vad som det händer i livets bok då du vänder sidan till följande kapitel.....detta kapitel i min bok verkar handla om skida och snö. Vem skulle ha trott det.







Livet är spännande ..kan inte annat säga. Det är bara att ta emot allt med öppna armar och hoppa på alla härliga äventyr som livet bjuder på.






Här skall jag visa er några så otroligt härliga Retro skid dräkter som jag hittade då jag googlade....tror nog familjen skulle hitta mig ganska lätt om jag skulle köpa mig en sådan och susa ner i backarna. Kanske jag beställer åt hela familjen en sådan så tappar vi i alla fal inte bort varandra på vår skidresa.










Ni som någon gång varit till Himos och skida får gärna skriva vad ni tyckte om stället och vad ni har för erfarenhet av platsen....tar gärna emot tips.

Bilderna som ni ser är googlade...verkliga färglickar till skid dresser...wow!!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar