söndag 9 maj 2021

Blev bjuden på godsaker

Morsdagen gick i arbetets tecken men här har det inte gått någon nöd utan det har varit full fart och gasen i botten. Det har blivit att tvätta massor med toaletter , bäddat sängar , dammsugat korridorer och hytter som aldrig tycks ta slut , men jag får ju lön för det som jag gör. Nu skall jag unna mig och min familj med något roligt då vi firar Morsdag inkommande veckoslut.


 

Gick nog ingen nöd på mig här heller , i mässen fanns det morsdagstårta och bakelser så nog har jag allt gottat mig på här på Grace.




Har också  njutit av vackra grönskande Stockholm då jag mellan varven varit ut och tagit  mig en nypa friskluft . Sett solnedgångar/ uppgångar och njutit av vår vackra skärgård som jag aldrig tröttnar på. Därför är det roligt att få komma och jobba ibland och så jag får se dessa fina vyer.

 

 

Nedanför ser vi Cinderella i en vacker soluppgång

 









 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar