söndag 30 maj 2021

Roligt att göra saker spontant

 Vi hade funderat att åka till Ruissalo idag söndagen till ära men så ändrade vi planerna och åkte till Kaarina simstrand. Dom har fixat så jätte fint där så vi tog med några filtar och la oss på gräset och chilla. Michelle ville bli hemma men vi andra tog  en sväng dit. 

Det var verkligen sommar värme , inte ett ända moln på himlen som försökte gömma solen. 

Vi tänkte ta med engångsgrill och korv , men så tyckte dom att vi grillar hellre nästa gång då jag också är en i matgänget för jag hade sista dagen på min fasta idag. Så Mikko och Jaromir bestämde sig att dom nöjer sig med lite kex och läsk.

Vi låg ett par timmar där och latade ,  hade en bok med mig och fick faktiskt lite läs inspiration , innan vi for hem så gick vi runt och kollade på båtar.

Det har varit en lugn och skön weekend där vi har gjort saker så där spontant i och med att vi inte haft något inplanerat detta veckoslut, skall faktiskt ännu här i kväll göra en sån där spontan grej som jag skall  berätta åt er i morgon vad jag hittade på.

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar