söndag 27 september 2015

Härlig doft!!

Egentligen rätt så skojig historia.....man är på lånväga resa men hittar prylen i närknutarna.
Jag var ju som sagt ända over there (Usa)  och var in i en massa härliga affärer...men denna gång bestämde jag att jag inte går in i Bath&Body Works.Min kompis skulle in och kolla där lite grann men jag for i stället till Target och shoppade.
Har faktiskt en gång varit snabbt in i  Bath&Body Works i Fashion Island,Newport Beach...men tyckte att jag inte skulle köpa något där.Nu tog jag i alla fall lite foto så ni kan se deras stil...en massa härliga,färgranna ,go doftande saker där inne....allt från bodylotion,bodyspray till härligt doftande ljus m.m
Tänkte inte desto mera på den affärer då jag nu var i Cali för jag har en massa andra favorit affärer som jag ville besöka.
Men då jag anländer till Stockholm ,Arlanda och jag skall gå till gaten som tar mig hem till Åbo...så vad råkar jag gå förbi...jo Bath&Body Works som dom hade öppnat för en månad sedan på flygfältet och hade en massa bra erbjudanden.
Yess hittade direkt två favoritdofter och nu är jag ägare till två härliga bodylotion...tur att jag snart skall tillbaka till Usa för då skall jag absolut in i en sådan affär då jag är där....och lovar det kommer hem ytterligare mera flaskor.
Har tyckt om att använda Pink serien från Victoria Secrets.....men det känns lite nu då man får den serien här ombord  på Grace att jag saknar något nytt som inte man får tag på här i Finland.Så tummen upp för Bath&Body Works.....men tror inte det tar så länge innan vi kommer att se den butiken i Finland....nog smyger sig allt hit sakta men säkert.Själv tycker jag det är så roligt att shoppa utomlands och ha med sig hem något  sådant som inte var och varannan har.
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar