tisdag 29 september 2015

Härliga Halloween !!!

Som många av er vet så är jag en stor fan av Halloween....har älskat det ända sedan jag var första gången i Usa och fick uppleva ett stort Halloweenparty.Nu har det ju kommit mera och mera till Finland .....men inget slår Usa alltså där är förberedelserna i full gång fast dom firar det först den i slutet av oktober...nu skall jag öppna dörrarna till affärerna så sug i er av alla härliga Halloween prylar....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Massor med Halloween kläder och dresser till barn...
 
 
Hundarna skall vara utklädda
 
 
 
 
Lampor i orange färg.
 
 
 
Dom var härliga och nu ångrar jag att jag inte köpte :(
 
 
 
 
Så skickar dom ju massor med kort.
 
 
Härligt....dom vita skulle passa hem till mig :)
 
Denna fick komma med till Finland...brukar alltid köpa Halloween prylar då jag är där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar