tisdag 8 september 2015

Spegel spegel på...

väggen där,säg vem som ............  i landet är.Ja mina vänner ni får riktigt själv tillägga ett passligt ord som passar på mig i den tomma raden!!Själv har jag massor med passande ord så denna ruta räcker inte till ;)
Kan man hålla på och löjla sig framför kameran och ta en massa selfien då man är tre barns morsa och en 40 plussare ??!? Klart man kan .....man kan och får riktigt göra vad man vill i den här åldern ..behöver inte fråga lov av nån...och crazy livsnjutare som jag är så tänker jag göra så mycket roliga saker ännu i mitt liv...så håll i er ni som läser bloggen man vet aldrig vad följade inlägg handlar om...inte ens jag vet vad det står påföljande blad i boken.Jo för fan ..mitt nästa inlägg skall handla om min resa till jobbet igår...ni kommer asgarva!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar