fredag 25 september 2015

Ni får älska hösten hur mycket ni vill....

....men jag föredrar absolut solen,värmen och klarblå himmel.Hemkommen från en härlig,intensiv men alltför kort resa till Californien...en vecka är absolut för lite men jag fick mitt Usa behov tillfredställt för ett tag framåt.Slipper ju snart igen då jag flyger i slutet av november till Florida och hälsar på en kompis och sen kryssning så skall väl stå ut med denna höst då jag snart får fly igen.







Allt i ett ..solstol som man bär på ryggen.
Lägger in lite bilder då vi var ner till beachen i Laguna och latade oss och njöt av en super varm dag.. närmare 37 grader...härligt och simma i det blå turkosa vattnet.Det finns en massa härliga beacher längs med kusten.Det som jag också tycker är så mysigt där är då kvällarna blir mörka och man kan sitta ute men en massa små belysningar och ljus på bakgården utan att måsta klä på sig en massa varma kläder.Många har ju utomhus sk fina fireplace som man kan ha tända och sitt runt...min dröm är att en dag få ha det så.
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar