onsdag 30 september 2015

Öppnar dörren till följande affär!!

Har ännu en del att blogga om min resa i Californien....sen blir det någon månad paus och sen blir det mycket Florida/Karibien här på bloggen.
Säkert intressant för många av er läsaren som gillar att resa (därför delar jag också min blogg på sidor för enbart rese intresserade)...skall försöka dela massor med mig av tips och ideer på min/vår stora drömresa med Allure of the Seas i Karibien och sen blir det massor med foton från Florida där jag skall hälsa på en vän och hennes familj och sen då M kommer dit skall vi bila ner till Key West.
Men nu kör vi lite Californien ännu några inlägg..i förra inlägget var det Halloween ..nu tar jag er till enannan affär BIG!LOTS och nu hör och häpna handlar det om jul....jepp du läste rätt JUL !!!!
Alltså kommer in och såg ju massor med Halloweenprylar....men då jag kommer längre fram så vad möts jag av..jo julgranar,julgransbollar,sjungande och spelande julfigurer (kötpte åt kidzen varsin sjungande och dansande figur till lilla julklapp).Dom älskar min sjungande figur som  jag köpte då jag var 23 och firade min första jul i Californien och nu beställde dom egna.Ni skulle sett deras miner då jag kom hem och sa att jag glömt att köpa.... men oj vad dom kommer och bli glada till lilla jul då dom får sina spelande figurer.
Ja om vi tycker att julpynten kommer tidigt till affärerna här så vinner dom nog i Usa.
 
 
 
 
Everything it´s big in America...allt skall synas då dom pyntar sina gårdar :)
 
Julgranarna färdigt placerade och så gick man ut och där var runt +36 ;)
 
Här var det sång och musik:)
 
En massa spelandeoch sjungande julfigurer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar