onsdag 2 september 2015

Vilken låt sjunger jag idag??!!

Jo idag blev det "Diggiloo diggilej alla tittar på mig....där jag går i mina GYLLNE skor.." !!!
Skulle till Citymarket och köpa en bukett blommor.Brukar alltid då jag kommer hem direkt köpa blommor åt mig (helst rosor) så jag hinner njuta av dom på min lediga vecka....men nu blev det faktiskt ett impulsköp.
Jag sa ju att jag klarat mig bra från allt vad som heter impulsköp...men nu gick jag förbi en korg med REA skor....och vips så hittade jag mina Gyllene skor...som satt perfekt på foten och som jag visste ...att dom där vill jag ha!!!
Jo dom blev mina och dom har varit på fötterna hela kvällen..oj va dom är sköna.
Men som sagt om man hittar ett par så här bekväma skor och kostar ändast 5 euro så tror jag inte det är nån fara med ett litet impulsköp!
Tror jag fortsätter sjunga...."Diggilooooo diggileeej alla tittar på meeeej....
Pricken på i dom passar perfekt till mitt guldnagelack..tadaa va jag e glaa !! De var lite om det//Kram!!!
Diggiloooo diggileeeej
 
 
Mina fötter var glada då dom fick bekväma skor ;)
 
Mina stora idoler på det ljuva 80 talet.
 
Mina  gylleneskor + matchande nagellack!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar