söndag 6 september 2015

Nån av dom vill jag ha!

Igår när jag var på matuppköp i Citymarket så hittade några favorit muggar men ännu tillsvidare fick dom snällt bli på hyllan...ser i ett senare skede om jag köper dom.
Nu borde jag ju faktiskt köpa en te mugg med Usa tema då jag åker over there...tänk att en sådan mugg hittar man inte hemma hos den amerika hysteriska mig!!Är faktiskt själv förvånad då jag tänker hur många gånger jag varit dit och ännu inte äger en usa mugg...nej fan nu skall jag skriva upp det på min jenkki shopping list och absolut köpa en sådan denna gång.
Men tror nog som sagt att jag i något skede måste köpa en mugg med texten Keep Calm... tycker jätte mycket om alla ordspråk som börjar med KeepCalm.
Fick av min kompis L en Abba mugg då hon var till Abba museet (tack en gång till) men ännu har jag inte nämts använda den !!
 
Den skulle passa super bra åt mig ...
 
och den åt M :)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar