torsdag 3 september 2015

Massor med härligt i affärerna!!

Brukar ibland bara gå  runt och suga i mig tips och ideer i olika affärer....oj vad jag igen blir sugen att inreda och fixa.
Men kan inte få allt...vill man resa då är det bara att snällt lämna allt kvar i butikerna hur mycket man än skulle ha lust att pynta och fixa lite nytt hemma.
Men ibland kan jag komma över nån härlig pryl för någon struntsumma och som just passar min inredning ...då brukar saken få följa med hem!
Vi har i stort sett hemma allt som behövs ..men det är ju roligt att ändra lite tema då det lider mot höst!
Den här tavlan skulle jag villa ha på väggen (Ikea)
 

Gillar denna svarta diskho (Ikea)



Fick en härlig bild då det  kom ros i alla tv:n (Ikea)


Inte min smak...gult och svart i kök..noup!


Häliga prylar....


Detta var pop för  20 år sen i Usa då jag var där ..runda askar på varandra..nu hittar vi det i Ikea 2015 :)

Härlig färg!!




Dessa vinlådor e superfina ( citymarket..men idag var där bara två kvar )

Stiligt!!

Visst är rosor vackra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar