måndag 29 januari 2018

Positivt överraskad

Så är arbetsveckan förbi och äntligen hemma i eget hem.Att som sagt komma från en liten hytt till vår lägenhet känns så skönt...känns som man skulle ha hur mycket utrymme som helst fast vi inte har så hemskt stor lägenhet.






Ett annat ställe som också verkar mycket större är vårt Taxfree ombord på Grace. Då vi var i Nådendal på dock så remontades det och fixades lite här och där  ombord och taxfree fick sig verkligen en make over.


Innan jag kom på ledigt idag så for jag upp dit och såg mig lite runt och jag blev verkligen positivt överraskad.Jag skall låta bilderna tala..ta er en titt.Rekomenderar verkligen att komma och se hur fint det blev och sen är där en massa fina produkter till salu....finns till och med några av mina favorit märken på väskor Calvin Klein och Guess.


Detta är inget samarbete med Viking Line.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar