onsdag 30 januari 2019

Planerna sket sig

Det var långt ifrån en ledig dag denna onsdag plus att jag var så genomtrött. Nu då man inte behöver vaka med små barn så är det vår Grand old lady Majsa katten som håller oss vaken...hon tror säkert det redan är mars....månaden  då alla kåta katter är på gång.

Sov högst en timme igår natt så ni kan gissa att jag varit seg idag.Tur att det var mycket program hela dagen så att jag hölls vaken.

Synd att det blev så spänd tidtabell så Mikko och jag fick skippa lunchen...men vi får ta det någon annan gång.

Pappa fick föttrena fixade på fotvården och sen kom han till oss på mat. Då jag förde hem honom så skulle han gotta sig med fastlagsbulle som jag köpte åt honom idag och då inte hans minne fungerar som det ska så trodde han det var fastlags tisdag idag.

På kvällen körde Mikko båda kidzen på träning och jag hade byk kväll. Hemsysslorna tar aldrig slut dom....därför skönt att nu och då fly på minisemester där jag inte behöver göra någo hemsysslor alls !!!

Nu hänger ögonlocken ner till knä väcken av trötthet....go natt alle sammans.


I morrom skall inlägget handla om en cykel...bara att titta in





En annan som också är trött idag...Majsa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar