måndag 21 januari 2019

Mitt favorit boende.







Vad fick mig att välja samma hotell som jag bott på förut i Gdansk och inte hellre prova något annat.

Jag tycker om att bo på olika hotell men då jag bokar så kollar jag runt på priser och nu råkade vara ett bra erbjudande på Hotell PURO och jag gillar faktiskt det hotellet jätte mycket. Hade lite i planerna att jag skulle ha bott på mitt andra favorit hotell Almond Business &Spa men då jag kollade priset så hade det stigit rätt så mycket.

Tycker om Hotell Almond för där finns pool och just vintertid är det så skönt att efter man varit ute och traskat runt i stan  gå till hotellet och  basta och simma en stund. Men denna gång avgjorde priset och hotellet jag valde var PURO.



Det kommer absolut inte vara sista gången jag bor på Hotell Puro för det är nog ett av dom finare rummen jag bott på ...precis min stil ...så modernt och fräscht. Plus att det är så otroligt rent och bra städat.







Tycker också att frukosten är viktig på ett hotell och skall vara varierande och dom har bra frukost ( enligt min och Mikkos smak) på detta hotell.






Skulle vara intresserad av att bo på ett Appartment hotell i Gdansk nästa gång vi skall dit...hittade ett jätte modernt , snyggt sådant hotell då jag var ut och promenera runt i Gdansk och när jag kom hem kollade jag lite priser och det var super billigt. Jätte fina lägenheter har dom och ännu till stora fina balkonger....men men tycker nog så otroligt om Puro och det ligger så bra till nära Gamla stan.












Därför blir man lite osäker då jag vet vad jag får och varit båda gångerna super nöjd då jag checkat ut från detta hotell så varför sen byta till något man inte riktigt vet om man gillar men ändå är det roligt att prova bo på lite olika ställen.




Ni märker säkert att jag sprudlar av glädje för efter det att jag tog skötare åt min pappa på heltid... känner  mig äntligen så otrolig fri då jag inte mera har den tunga lasten att bära. Har ju förtusan ett eget liv nu då jag inte mera behöver springa hos honom 2-3 gånger per dag...jag kan göra vad jag vill ( nästan ).  

Det är ju inte möjligt så länge kidzen ännu bor hemma att hela tiden resa...visst kan jag nu och då fara ensam men inte varje lediga vecka ....men vänta bara då dom säger bye bye och tar klivet ut i vuxenlivet. Då kan ni säkert gissa att det inte finns något som hejdar Mikko och mig ...då är det vi som säger....Soronoo  och sticker ut på våra äventyr !!







Detta är inget sammarbete med Hotell PURO






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar