söndag 18 december 2016

Caesars Palace

Nu skall jag ta er med på en hotell runda i några inlägg framöver...det är flera hotell som jag ännu inte hunnit varit in i och göra mig bekantskap med.
Där får du komma och gå hur du vill in i hotellen för många av dom är ju kombinerade med fina shoppingcenter som ser ut som små städer i just hotellets still ...som nu detta hotell Caesars palace så är det som du skulle stiga in i den romerska tiden och traska omkring i Rom ....oj alla fina utsmyckningar och det enorma shopping centret som jag inte besökt förut.Mäktigt.

Som sagt det finn massor med hotell med olika teman och det är så roligt att gå runt där och bara njuta av allt som finns...och vad jag suger i mig av varenda detalj.Mikko bara funderar hur man kan få ut något att gå runt i olika hotell...men det är en grej jag gillar.Denna stad har så mycket mer än bara hotell så det finns nog att se och göra för alla.Det som jag håller med om då vi pratade med Mikko att visst saknar vi havet...att skall jag på en längre semester så vill jag nog njuta av havet och fina stränder.
Men vill jag göra något roligt och har en vecka ledigt så Las Vegas är absolut min favorit!!

Älskar att gå runt och titta på alla fint smyckade skyltfönster,dom är så super fint/stiligt dekorerade....råkade faktiskt hitta ett tre vånings H&M inne i detta shopping center bland alla andra fina affärer.
Men sen finns det ju som sagt dom med så mycket pengar att dom bara köper sina prylar från Louis Vuitton,MK,Bvlgari m.m
Skall faktiskt lägga in lite foton på några skytlfönster i något inlägg för att visa hur det är dekorerat med stil.

Här kommer det bilder från Hotell Caesars Palace...kolla det fina shoppincentret med taket lagat som himmel..känsla som du skulle gå utomhus och kolla också den fina aulan med en enorm infodisk.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar