torsdag 29 december 2016

Jag fotade familjen.

Det är oftast jag som assisterar fotograf i vårt hushåll ...så som ni märker är det oftast jag som saknas på bilderna.
Därför är jag illa tvungen att ta selfien ibland så jag också kommer med på foto.Kidzen är inte så bra på att ta bilder och Mikko tycker heller inte om att fota ..han är mera den som gillar att filma.Då vi är ute och reser så dokumenterar han med videokameran och jag älskar att fota.

Nu var det då jag som till julen stod bakom kameran så därför finns jag inte med på något foto och A firade ju inte julen med oss så därför är inte hon heller med på fotona....men kanske jag till ny året tvingar Mikko bakom kameran och det blir några foton där jag också finns med.

Här är i alla fall en mini serie julfoton av halva familjen...som presenterar termerna...glädje ,lycka ,spänning.
Nu har vi packat ner julen 2016 och minns den med glädje och nu är vi i startgroparna och ta emot det nya året.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar