söndag 18 december 2016

Lucka # 18


Synd att man slutade tro på tomten....för visst skulle det vara kul att föra önskelistan ut på balkongen och hoppas att någon önskan uppfylls.Kanske där skulle komma kuvertet man önskade sig men summan som finns i kuvertet skulle säkert inte likna den summan man önskade sig...skulle säkert fattas en massa nollor ..haha.

Och det där med underkläder...inte har jag fått sådana sedan jag slutade tro på julgubben....nej nog får man själv snällt köpa de man vill ha.

Detta foto tog jag i en affär och jag älskar dessa tavlor dom har i Usa med en massa härliga texter...nu ångrar jag varför jag inte köpte denna tavla.Brukar nästan alltid köpa en lite tavla hem med nån skojigt text på....men denna gång hittade jag ju min härliga dyna med text på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar