fredag 16 december 2016

Lucka # 16



Mina härliga paffburkar som jag köpte i Usa.

Visste direkt då jag såg denna dyna att den skall hem på vår soffa ;)


Som jag skrev om tidigare så skulle jag ha kunnat köpa hur mycket som helst julpynt med mig hem...men dessa saker fick i alla fall äran att komma till Finland och pryda vårt hem i jul.
Dessa julprylar är precis min stil och dynan kommer ju inte riktigt emot i alla hem :)
Nångång om (läs när) jag får får min dröm uppfylld att ha min lilla pensionärs lya i Usa ja då lovar jag den kommer vara pyntad American style.

Sen har dom ju i alla olika härliga varianter Christmas stockings som dom hänger upp vid öppna spisen.Har själv några som är köpta i Usa ..själv har vi ingen öppen spis men brukar hänga dom på dörr handtagen och där brukar kidzen hitta sitt lördagsgodis i decembermånad.
Titta dessa härliga Christmas stockings för barn :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar