lördag 3 december 2016

Konferans och Arlanda.

Så kom denna arbetsvecka till sitt slut...gillar ju att jobba och trivs ombord på Grace....men nu trodde jag dom sista dagarna jag skulle krypa ur skinnet.Ni kan inte tro hur jag började längta efter min Las Vegas resa.

Som man sa förr "var flitig som en myra så får du ingen fyra" men detta ordspråk passar bättre på mig.. "var flitig och jobba bra så får du en resebiljett i handen ha" !!!

Nu sitter jag ÄNTLIGEN på Arlanda och är redo snart för boarding....känner mig igen en gång som världens lyckligaste.Ingen en gång har jag fått lön för mödan av att jag jobbat hårt/mycket.
Nu denna arbetsvecka skulle jag jobba 9 dagar men klev av i Stockholm en dag tidigare ...men ni skall ju inte tro att jag nöjer mig med det nej jag hade på listan att jag jobbar in min dag så det blev 9 dagars timmar på åtta dagar.

Sista arbetsdagen jobbade jag i konffan och trivs bar där också...vi har så jäkligt fina utrymmen och det är så roligt och fixa och greja där tills gästerna kommer.
Biforgar lite foton från konferensavdelningen.

Efter detta inlägg som kommer det att var mycket Las Vegas i den mån jag hinner blogga... det blir mera sen då jag kommer hem att skriva om hur vår vecka varit där.

Häng med nu reser "reseledare Lissu" med sina medföljare Mikko och Ankku till Vegas.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar