tisdag 30 maj 2017

Blommor och kyrka

 På  min lediga vecka fick jag mycket dokumenterat i mitt fotoarkiv.Jag var igång med kameran (fotar med telefon) så gott som varje dag.

Vill föreviga denna vackra tid på året och som man sen kan sitta och njuta av då hösten och vintern kommer....älskar och bläddra igenom sommarfoton då snön yr ute och tempen visar på många minusgrader.
Nu skall jag försöka få många fina foton  i mitt fotoarkiv som jag kommer att sitta och se på i vinter.

Det är så härlig nu då allt vaknar upp och blommar och grönskar....såg att liljenkonvaljerna var på gång nu då jag for på jobb..usch vad det går fort...har inte hunnit plocka den årliga vitsippsbuketten heller i år och då jag kommer hem har dom väl blommat ut.
Tycker då jag var barn att tiden ibland stod still mot nu då veckorna rusar iväg....ett arbetspass efter detta och så har vi redan midsommaren här.

Men försöker njuta så mycket jag kan här och nu av den härligt gröna ,blommande naturen och här vill jag dela med mig av några fina foton som jag fotade då jag var och gick längs med Aura ån och där skymtar ni också  Åbo domkyrka.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar