fredag 19 maj 2017

Vår vän är nu en ängel.

Läser varje dag Iltasanomat och också ibland Iltalehti på datan igår var det en rubrik som mina ögon fastnade på "Dödskrock i Åbo".
Reagerade ju som för det mesta ....att ,hemskt och  stackar ungdomar som tror dom  är odödliga....dom var mellan 17-18 år.Skrollade vidare och läste vidare på en massa andra nyheter omkring i världen och stängde sen datan.....tills jag kom från jobb igår kväll och öppnade Facebook och fick världens chock.

Våra kära före detta grannar som vi har bra kontakt med miste sin son i denna tragiska olycka.Lovar att det kändes som världen skulle ha stannat.Träffade ju förra veckan denna super trevliga kille och vi kramades och pratades vid för jag hade inte sett han på ett tag
 ...och nu finns han inte mer.

Igen engång bevis på hur hastigt livet kan ta slut !!!

Med klump i magen och tårande ögon skall jag försöka vara stark och kämpa mig genom denna arbetsvecka.

Igen en gång ...njut av precis varje minut ni får vakna till en ny dag och ha era nära och kära omkring er.....för hastigare än man tror så är det slut.

Varmaste kramar till denna härliga familj som nu går igenom denna sorg.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar