onsdag 17 maj 2017

Alarmet på !!

Så har jag krypit under täcket nyduschad och fräsch ....finns inget bättre efter en hektisk arbetsdag  än att få ligga en stund och relax innan jag släcker lampan.

Ligger och läser bloggar,tittar på priser på  flygbiljetter,läser nyheter  och mellan varven ser jag på tv ..det är så skönt med inga måsten efter arbetsdan...ända måste är i morron kl 6...då måste jag på jobb igen!!Nu är alarment inställt på tv:n,telefon och min vanliga lilla väckarklocka så jag absolut inte försover mig

Så var det dags att ta av sig arbetskläderna för idag.
Ta bort sminket

Duscha och använda härligt duschskum!!


.

Ibland ligger jag och funderar att hur månne det känns sen då man nångång blir pensionär och inte mera måste vakna till den förbannade väckarklockan och jobba dina 10,5 timmars dagar utan sova hur länge man vill och göra precis vad man vill i sin egen takt....månne man ibland längtar tillbaka till sitt jobb??!!
Jag tror nog jag kommer kunna njuta av ledigheten...och just  det att kunna göra vad man vill när man vill.
Det var som en pensionär sa...jag saknar inte mitt jobb men min härliga arbetskompisar saknar jag.

Det är ett bra tag ännu tills jag kan börja prata om pension så nu njuter jag av det jag har nu.


Smörja in ansiktet med nattkräm.....


Hur är det med er som är i arbetslivet ..längtar ni ofta att få bli pensionerade och hur är det med er som lever pensionärsliv längtar ni ibland tillbaka till tiden då ni var i arbetslivet??






....och kroppen med en härligt doftande bodylotion.Köper allt mitt smink och cremer från Usa..billigare där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar