måndag 22 maj 2017

Ögonlocken är tunga

 Dagen med D är här igen då man glatt får säga ..."Jag är ledig en vecka"!!!
Oj då jag kom ut i friska luften så blev jag ju så förvånad hur grönt och fint det är i Åbo...wow!
Nu tammetusan skall det fotas så mycke jag hinner....alltid lika härligt att knäppa bilder då våren är i full blom...oj vad fint.Nog är det bara så att människan mår så mycket bättre av ett klimat som detta med sol och värme.....synd bara att den är så kort tid här i Norden.

Sitter här med datan i famnen och känner hur ögonlocken börjar bli tunga....inte länge kvar så somnar jag....bäst att söka sig i säng annars vaknar jag i moron bitti här på soffan.

Ingen sov morron i morron nej fast jag har ledig dag.... klockan sju skall jag upp och se att jag får igång kidzen och sen kör jag dom till skolan.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar