måndag 15 maj 2017

Dana Point Harbour,Californien

 Nu börjar dom sista timmarna ticka och denna lediga vecka är över för denna gång.
Nu får man snart börja förbereda sig för sommar ruschen på jobb...redan nu kan det börja dyka upp olika klassresor och så fort skolorna slutar så  är båten fylld av familjer och vi jobbar så svetten sprutar....men för att klara en hektisk sommar så måste det finnas lite mål och  jag ser redan framemot min semester i höst.Det gör att jag orkar gasa på hela sommaren.

Skall i detta inlägg visa fina bilder från då jag var i Kalifornien nu senast....detta ställe heter Dana Point Harbour....så otroligt fint.
Gillar att ströva runt och se på en massa båtar där i hamnområdet sen finns det en massa mysiga restauranger ....men nu blev det bara att ta lite vy foton över detta otroligt fina hamnområde..... en dag var jag faktiskt på beachen därnere...men gillar mera att vara på en annan beach som heter The Strand.Där du kan ligga och lyssna till dom härliga vågornas brus.

Här i hamnen har dom byggt vågbrytare så hit kommer det inte alls vågor ...därför är det ett perfekt ställe om man vill paddla kanot eller paddelboard...provade att paddelboarda och det gick nog riktigt bra till att vara första gången.Mikko sa att han också vill prova paddelboard nästa gång vi åker dit.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar