lördag 23 september 2017

Saltdoft

Hälsningar från böljan den blå.Att få blicka ut över dessa vyer i september är inte dåligt ....känns som man spolat tiden tillbaka till en vacker sommardag.Tänk att få leva med detta ljus året runt...istället för den mörka gråa tiden som kommer att vara många månader framåt.






Tyvärr så har internetet varit jätte trögt och jag inte kunna blogga när jag har varit ledig på dagen.Jag blir så irriterad då det är något jag vill göra som jag brinner för (att blogga) och jag kommer varken framåt eller bakåt på datan.... får i korta etapper upp bloggsidan och så är det stop.

Nu fick jag i alla fall inkörda lite foton som jag tog här en dag då jag stog på deck och drog i mig lite havsbrisar och saltdoft.Härligt!!!

Med detta inlägg får det bli trevligt veckoslut till er alla // Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar