torsdag 28 juni 2018

Stessen rinner ut

Hur lever livet i min lilla sommarstuga...tack allt väl!! Jag har jobbat två 12 timmars dagar efter varann och slutat klockan klockan 23.30...men idag hade jag ledig kväll som betyder att jag slutade redan 19.30.




Som sen i sin tur betyder att det blev Spa kväll för mig. Man har nu ett par dagar fått se då våra passagerare  fått njuta av bastu och jaccuzi men idag var det min tur och njuta.


Tänk vilken lyx att gå upp till "min bastu" som är färdig varm och jaccuzin lockar där med sitt turkosa vatten....härligt att kunna skämma bort sig själv med dessa Spa kvällar....det är toppen att ha en sådan här "  sommarstuga". Arbetsdagen går så otroligt fort då jag vet att jag har något roligt som väntar på kvällen. I morron har jag också ledig kväll som antagligen blir en njutbar Spakväll.




Det är säkert många som funderar om jag inte blir trött på att bubbla så ofta...men nej hur kan man bli trött på något sådant ...det gör så bra för mig för där kan jag verkligen sitta och  koppla av. Bara sitta där och inte behöva tänka på något utan känna då allt stress rinner ut från kroppen.

Att sitta och se på vackra solnedgångar och fräscha upp sig med nya härliga produkter som kommit till Spa....den nya skönhets serien heter Babor. Skulle vara roligt att läsa och lära sig  fakta om den serien.




Nu ligger jag här under täcket och läser lite bloggar och bloggar själv och är redo för att snart släcka lampan för att invänta en ny arbetsdag.

Go natt till er alla och ni som jobbar natt så ha det gott och försök hålla er vakna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar