torsdag 29 september 2016

Balkong i höstskrud.

Sjukledigheten är slut..nu har jag min lediga vecka och på måndag får jag fara på jobb.

Har faktiskt pyntat balkongen i höstskrud och och försökt sitta där och njuta då jag inte fått jobba...lite sådär lekt med tanken hur det kommer att kännas den dagen som man inte mera är i arbetslivet utan man förhoppningsvis är en frisk,pigg och kry pensionär och  man sitter på en balkong/terass och njuter av solen och palmerna....känner redan på mig att det kommer att kännas super härligt.

Tycker det ju nu redan har varit härligt att inte ha någo tidtabeller och suttit ute och fått friskluft och också en sådan sak som man ser med andra ögon då jag varit länge hemma är hur snabbt naturen ändras dag för dag.Det är lite sådant som går en förbi då man är en vecka på jobb.

Men nu är jag redo för att fara på jobb och hoppas också foten klarar av allt gående under arbetsveckan....är ju på gång och på språng många timmar per dag då jag har mitt arbetspass...men återstår att se.

Innan jag skall på jobb så har jag och J smidit lite planer...vad tror ni det är??
Jo vi skall njuta av vår mysiga balkong...vi skall på fredag eller lördag på "camping"...vi skall sova ute på balkongen.Det är vår grej ..så otroligt skönt då vi sov ute förra gången och nu hämtade Mikko hem från stugan vår andra sovsäck  åt mig som tål -20 grader.Så ingen fara om det blir frost på fredagnatt ...vi kommer med Jaromir att  sova gott i våra sovsäckar som håller oss varma!!

 
 
 
 
 
 
 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar