torsdag 8 september 2016

Naturen sprakar...

...i  Super fina färger.Kan inte annat än tanka allt detta in i hjärnkontoret så att jag klarar en lång mörk vinter.Alltså kolla på dessa fina foton som jag tagit.

En så otroligt fin blå ,klar himmel med dom oranga rönnbären och dom gröna bladen till kontrast...alltså helt magiskt.

Älskar ju palmer men visst måste jag säga att nog är rönnen och lönnen otroligt fina i sin höstskrud.

Alla vi som älskar att resa och hela tiden längtar utomlands kanske lite glömmer att kika på vår fina natur vad den har att erbjuda.
Tror säkert att många turister verkligen skulle njuta av denna syn och en ordentlig färgsprakande ruska uppe i Lappland.

Jag har aldrig sett höstruskan i Lappland men tror att jag skulle tycka om den.
Men nu njuter vi av höstfärgerna som ser ut så här i Åbo.

 

 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar