lördag 3 september 2016

Så var programmet idag

Här är allt väl med både mig och benet och familjen.
Har tagit det lilla lugna och ätit lite fredagsgodis i form av värktabletter så att värken i benet hållit sig borta.

Har planerat sen  maj att jag ,kidzen och en vän skulle gå på bio nu till sommaren men vips så var sommaren över och plötsligt är vi inne i september.
Pratade med min vän på jobbet och hon föreslog bio denna vecka....jag sa att jag knappast kommer denna vecka men hon får gärna ta med sig kidzen och gå på bio med dom.

Klappat och klart ...idag skulle dom och se på " The secret life of pets" och  dom väntade ju hela förmiddagen att klockan skulle bli 16.30.
Vi åkte via godisaffären och köpte två påsar med godis....hör ju till att sitta och mumsa godis och se på en bra film.

Mikko for och söka dom efter bion och dom tyckte det hade varit jätte bra film.Tusen tack till min vän L som ville gå på bio med kidzen då jag sitter hemma med ett värkande ben. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar