onsdag 14 september 2016

Färgbyte!!

Konstigt nog hur man automastiskt lever sig in i dom olika årstider.Tycker ju absolut inte att balkongen mera passar med sommar tema och likaså inne vill jag börja ha mera höstfärger.

Här kommer några bilder vad jag fixat,trixat och pyntat.Har som sagt inte så mycket höst pynt men lite små enstaka detaljer men dom oranga färgerna som ger det där mysiga stämningen och ett litet tecken på att sommaren nu lidit mot höst.

Älskar små mysiga belysningar och dom har jag året runt...men byter alltid lite tema beroende på årstiden.Hade ju nu till sommaren turkos som min favvo färg.
I den  ljusslingan där jag hade små turkosfärgade rosor så har jag nu bytt ut till konstgjorda lönnkvistar i höstfärg...ger en varm och mysig stämning.
 
Dom turkosa färgerna är bytta till oranga :)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar