fredag 16 september 2016

Nu skall det dofta Hawaii.

Jag har berättat om det förut  att jag gillar ( kan nästan skriva älskar ) att tvätta byke.
Saken gör ju det inte sämre att det verkar komma rätt så ofta nya sköljmedelsdofter...och igen fanns där en NY doft på hyllan som fick äran att komma med hem till vårt.

Jag är såld alltså helt såld.....denna burk kommer jag hamstra hem.Men det är inget för dom som inte gillar kokosdoft...då kan ni snällt lämna den kvar på hyllan ...men ni som gillar kokosdoft...då rekomenderar jag denna.

Oj tänk i vinter när snön faller där ute och jag tvättar byke här hemma och denna doft tar mig ända till Hawaii.
Fick faktiskt såndär Hawaii fiilis då jag prova den idag....en sådan otroligt doft...fantasin flög till dom vita beacherna ,svajande palmer och kroppar som är insmorda med solskyddscrem med doft av kokos (Hawaii tropical tanning oil).

Gissa hur mitt program ser ut i morron....jo tvättmaskinen kommer att surra/snurra hela dagen.Kommer byta lakan i alla sängar och ösa på med Cokos sköljmedel så det kommer dofta Hawaii här en tid framåt!!
 
 
Min favorit




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar