torsdag 8 september 2016

Vad tror ni jag planerar nu!!

Jo jag  är i full gång att planera balkongen i höstskrud....och  har en massa visoner,tips och ideer.
Lite smått har jag redan fått ihop....vill inte ha för mycket men vill få den där mysiga känslan med vackra höstfärger men ändå att där är stil.

Kommer att kombinera lite olika saker som tex zinkämbar och zink krukor , zink lyktor,blommornas färg kommer att gå i lila,filtarna blir i grått (köpte dom redan i fjol till balkongen)....kanske någon detalj i oranget dyker upp det är ju också en vacker höstfärg...såsom olika bruna nyanser.Själv är jag inte så mycket för brunt i inredningen.Men det är smaksak.

Kommer nog i något skede foton på min/vår höstpyntade balkong.

Planerar också redan lite framåt...suger i mig tips och ideer för Halloween pyntande...det hör ju till årets höjpunkt att få dekorera så häftigt och spookit som möjligt...jag brukar vara rätt bra på det ...vi brukar nog få den rätta stämningen här hemma kan jag lova.

Sen vill väl nån av er kanske ha en mellanrapport om mitt ben och det hänger nog med ännu men ömt som f*n.Är ute och går lite små promenader som läkaren sa att är bra....men ibland känns det som hela benet skulle explodera då det börjar spänna.Ibland undrar jag hur en del frivilligt vill gå igenom en massa skönhets operationer och lida av en massa värk efter alla operationer...är det verkligen värt det.

Själv skulle jag knappast har genomgått denna åderbrocksoperation om inte mina ben/fötter skulle ha blivit så sjuka.
Men snart skall jag vara i skick igen och sen i december opererar dom det andra benet...då blir det att gå igenom samma process en gång till.

Men innan följande operation blir av så skall jag hinna göra mycket roligt...häng med på bloggen så får ni veta.


Oj vad jag gillar färgen.


Zinkämbare köpte jag redan i fjol

Iskaffe på balkongen...namsi !!

Mina mysiga gråa filtar blev avdammade

Mina små porslinspumpor fick komma fram

Bränner mycket ljus...men sen har jag också en hög med prydnadsljus i olika färger :)
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar