lördag 17 september 2016

Svårt att förstå.

Att jag den arbetsglada myran ännu måste bli hemma...alltså kan ni förstå jag får inte jobba!!
Ni som känner mig vet att jag är en arbetsnarkoman ut i fingerspetsen,tror det nog ligger lite kvar att jag varit företagare och ALDRIG kunnat vara sjuk så nu förstår jag inte att jag verkligen måste ta det lugnt och låta mitt ben bli friskt i lugn och ro.
Visst skall man väl vara glad att jag kan i lugn och ro bli frisk för som sagt då jag hade mitt företag så stog man ju och jobba fast man var hur sjuk som helst...tänk vilka risker man tagit och tänk hur mycket stryk kroppen fick ta då.Men då fanns det inte en tanke att jag kunde tänka på något som heter sjukledigt.

Nu måste jag lära mig att min hälsa går före jobbet för jag har tänkt leva länge ännu och har som sagt mycke som jag skall göra i mit liv ännu så det är nog ondödigt att jag börjat hoppa och skutta runt på ett ben som ännu inte  är friskt.
Tids nog så får jag skutta iväg till jobbet och snart har jag lov att till och med flyga....så inte skall jag sörja.
Jag ser redan ljuset i tunneln för så mycket roligt har jag på kommande....jee let´s SMILE.
 
Snart går jag till jobbet med friskt ben.
 
Ups ;)
 
 .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar