onsdag 6 december 2017

Finland 100 år

Grattis Finland 100 år.Såg dessa blommor i Citymarket då jag var och handlade och då var det hastigt fram med kamera för att föreviga dom fina färgerna.Så med detta foto vill jag minnas att Finland fyllde 100 år.

Ni som läser ofta min blogg kanske ser att det är en lite ny stil på fotot och jag har igen hittat en ny fotoprogramsida som jag kommer börja använda i kombination med dom andra programmen jag har.Tycker jätte mycket om att skriva här på bloggen med tycker också jätte mycket om att redigera  och fixa och trixa med foton jag lägger hit.Hoppas ni tycker det är lika roligt att se lite varierande foton här på bloggen.

Övnig ger färdighet och tänk hur mycket nytt man kan lära sig.....som sagt det är aldrig försent att lära sig något nytt.Märker att umera jag fixar och trixar med foton desto roligare blir det och desto mera nytt lär man sig.

Ha det bra på självständighetsdagen alla finländare....Grattis Finland 100 år.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar