måndag 10 september 2018

Naturens magiska färgspektakel

 Hemma på egen soffa och njuter av att veta att nu är det igen en hel vecka ledigt. Trött men lycklig att få vara hemma med familyn.




Har denna arbetsvecka fotat jätte fina foton som många redan kanske sett på Instagram (settelaitinen). Där lägger jag upp en massa bilder från olika platser som vi besöker då vi reser runt.





Här skall jag idag också lägga in en hel del foton som jag tog under denna vecka...det har nog varit sådana magiska soluppgångar och plötsligt som det har varit klart så har man mötts av dimma.






Man får nog så otroligt fina och spännande foton av att jobba på sjön. Fast vi kör denna rutt fram och tillbaka så kan ett foto från samma plats bli helt olik beroende på vädret. Nu börjar det bli sådana fina mornar då det ångar upp från havet och lite så där smådimmigt.....med andra ord kan man nästa säga lite kuslig stämning på dessa foton.




Har inte ännu i år råkat få så många lyckade  foto med morgon dimma ...men dom här två blev rätt så spännande från Stockholm. Man ser den tunga dimman ligga över staden.






Här får ni se lite av denna veckas foton som finns i mitt foto arkiv. Tänk vad naturen bjuder på ...helt gratis.















Det var sådana ortroligt vackra färger som jag fick uppleva allt från blåaste blått till rödaste rött.


             
Detta foto tycker jag själv blev jätte fint från Gröna Lund i Stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar