torsdag 6 september 2018

Skulle vara fina som tavlor

Ni som varit till Danmark har säker besökt och fotat den söta lilla Havfrue. Jag har själv också sett den statyn i verkligheten och förvånat mig hur liten den är...trodde faktiskt den var större,´



Nu då vi var  till Björneborg och åkte ut till Kallo (läs Kallå) så fotade jag mina egna söta "Havfrue". Där fanns passligt några stora stenar  och kidzen höll på att klättra  då Michelle plötsligt sätter sig på knä på stenen.

Det klickade direkt till för mig att jösses ....det blir ju en perfekt foto av min egen lilla Havfrue. Skulle faktiskt kunna tänka mig att göra tavlor av dessa foton.

Jag har nog så mycket fina foton i mitt arkiv av kidzen, resor ,naturen , havet osv.... att det skulle kunna bli hur många fina tavlor som helst.




Vi har faktiskt bara en ända tavla hemma och det är den stora världskartan från Ikea. Är faktiskt lite dålig med att ha tavlor som pryder väggarna.

Nu då vi åker till Kalifornien så blir det nog en hel del fina foton igen i arkivet och kidzen gillar att posera framför kameran. Det blir så sällan som jag får posera framför kameran när ingen i familjen brukar hinna fota mig ...utan oftast är det jag som är fotografen på våra resor .

Tror nog dom flesta som reser har en massa foton i arkivet där man poserar vid någon berömd plats e.....dit som det ofta är mega kö bara för att man skall föreviga just den platsen och veta att ....I was there!!!! Ibland är det ju nog roligt att ha minnen i arkivet men visst far det en massa onödig tid att stå och köa det känns  som att den aldrig rör på sig.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar