fredag 19 april 2019

Överraskade en person

Idag har det då varit långfredag och måste nog erkänna att den verkligen varit lång. Då jag inte kan rör mig lika vigulant med ett ben som med två så blir tiden lång  mellan varven i alla fall för en som trivs med tusen järn i elden.


Igen blir jag påmind hur lycklig man skall vara att man får vara frisk och allt på kroppen fungerar och att man har ett jobb att gå till och att man verkligen är frisk och kan jobba. Visst längtar väl alla ibland att få vara lediga ....men absolut inte sjukledig för  det  inte är mycket man kan göra då.



Nå i morron kan det bli en rolig dag....då skall jag försöka skutta lite extra glädje skutt med mina kryckor ...men mer om det som sagt i morron.




Då vi var i Himos så ville jag överraska Angelica som hade haft födelsedag med att pynta och fixa innan dom kom till stugan så det var tur att jag var några dagar tidigare på plats.



Hade köpt med mig lite rekvisita innan jag for från Åbo så det var bara och börja pynta då jag kom dit.



Hon fyllde 25 så jag tyckte att det fick bli lite gulligt med rosa tema.

Har alltid tyckt om att pynta , dekorera och ordna fester....så det här fick bli en sk minifödlar fest för Angelica med familjen samlad. Bakade ingen tårta utan tog lite den sk bekväma vägen...skickade henne och Robin och köpa en färdig tårta och hon valde prinsesstårta.











 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar