måndag 26 mars 2018

Is så långt ögat når

Tack och hej....så var jobbet avklarat för denna vecka.Det har varit sådant superväder denna vecka så jag skall bjuda på en serie vinterbilder.En stor kontrast mot alla foton från varma Karibien.





Blir inte som sagt att vara mycket ute då jag är på jobb och hatar ju kyla så inte vill jag mycket på lediga veckan heller vara ute. Men tar igen det på våra resor och sommaren för då vill jag absolut fördriva tiden utomhus.




Nå i alla fall brukar jag nog rusa ut på deck om det är dagar som dom här....vill ha alla fina vyer ,färger , soluppgångar och solnedgångar sparade  i mitt foto arkiv.



Här komer en serie vinterbilder tagna från Viking Grace....kan man ha vackrare vyer än dessa från sin arbetsplats. En levande tavla som som alltid byter mönster.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar