onsdag 4 oktober 2017

Dagens ljusglimt

Tyvärr så har jag ännu inte smält det som hänt i Vegas ännu så min värld är ganska mörk och dyster just nu.Saken blir ju inte bättre att jag sitter och suger i mig allt som går att läsa om det och allt vad nyheterna spottar ut....min hjärna känns som en tvättsvamp som suger i sig alltför mycket.

Men i allt detta mörker så hittade jag en ljusglimt....ett nytt program att redigera mina foton och det är till på köpet helt gratis.Det har blivit så populärt att fixa och trixa med foton så därför har det blivit att en massa program kostar.

Märkte häromdan då jag skulle redigera foton så gick det inte mera och spara fotona då dom var färdiga ...nej då skulle man in på en sida och betala en viss summa i månaden så jag kunde fortsätta använda programmet och spara fotona.

Men så började jag googla runt och hittade en massa bra tips på gratis program....och av en slump hamnade jag in på en blogg där en flicka hade massor med bra tips på olika gratis program

Så nu kan ni säkert gissa att jag bara skulle kunna sitta framför datan istället för att jobba....alltså det är jätte roligt att  redigera foton.Det finns ju så otroligt mycket man kan göra.

Oj vad mysigt sen då jag kommer hem från min resa och det är regn och rusk ..då skall jag ligga under pläden på soffan och mysa och fixa och trixa mina semesterfoton.Alltså det bästa är då arbetsdagen är slut och man tar sig en varm dusch ,kryper ner i sängen och klickar fram sitt redigeringsprogram....alltså helt otroligt hur man nuförtiden kan få sina bilder fina.

Så visst kommer ljuset fast allt  ibland ser så mörkt ut.....tacka vet jag mitt nya redigeringsprogram.....kommer att ha många härliga stunder och massor med fina foton i mitt foto arkiv och kommer säkert också märkas på bloggen att fotona/bilderna har ibland något speciellt utseende.

Lägger in ett vackert foto som jag tog här på sensommaren och trixat med mitt nya program.








     




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar