tisdag 17 oktober 2017

Fotat hösten inomhus

 Det går trögt men det går framåt....arbetsveckan har startat med båten full av höstlovsfiraren.Själv kommer jag inte kunna fira höstlovet med kidzen men vi tar igen det på resan ......då har vi nog många lata och roliga dagar tilsammans.

Hösten sprakar ännu med sina fina färger men man ser nog att sakta men säker börjar träden bli nakna och står och väntar på att ta emot vintern.

Jag brukar  njuta av alla härliga foton som folk lägger på Fb och instagram med olika motiv av hösten.....jag själv har inte fotat ett ända naturfoto med höst tema denna höst.Kommer ihåg första hösten som Mikko hade köpt en systemkamera åt oss....jag fotade ju allt...varenda höstlöv som jag bara såg.

Men så tänkte jag för mig själv att nog vill jag ha i alla fall ett höstfoto hit på bloggen innan  snart varje inlägg kommer att handla om sol och palmer.

Råkade gå förbi denna vackra höstdress i Skanssi då jag skulle till Citymamarket....och då slog det mig ...här får jag en fin höstbild.Så som ni ser så kan man  fota hösten inomhus också.(inget samarbete med blombutiken Flör)

Ni skall alla ha en bra tisdagkväll.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar