fredag 13 oktober 2017

Favorit dofter

 Min stora passion är goda dofter och i synnerhet blommdofter.På våren då alla blommor börjar slå ut och man går ute i naturen ja då är jag nog snabb  att gå runt och dofta på en massa goda blommdofter.En doft om jag tycker hör vår och sommar till är nog syren och hägg doften....oj vad man får barndomskänslor när man snusar på dom blommorna.






Sen en annan doft som jag lyfter högt är rosdoften....älskar själva blomman att ha hemma i vas sen gillar jag rosdoften som parfym,bodylotion och handtvål.





Som sagt så gillar jag en massa olika blommdofter och nu har jag en hel hög hemma både som sköljmedel,wc doft,bodylotion,bodyspray ochen del blommiga parfymdofter.






Sen har jag säkert skrivit om sköljmedlet som doftar kokos och som också är i flitig användning här hemma.Men kokos hör nog mera sommaren till och en doften  Hawaiian Tropic den doften förknippar jag absolut med semestern....då man ligger på beachen och hör på vågornas brus och doftar kokos....ja då är det semester.

Vilka favorit dofter har ni??


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar