fredag 6 oktober 2017

Warm up inför kvällens program

 Äntligen har det blivit fredagen den 6:e oktober...har verkligen väntat på denna fredag.Egentligen är det en vanlig fredag för jag har arbetsvecka så här jobbas det för full....men ändå är den nog lite speciell denna dag.

Varför månntro.....jo det är ju idag som bandet One Desire kommer hit och uppträder.Har ända sedan deras skivat kommit ut lyssnat mycket på den och gillar faktiskt deras musik jätte mycket.
Nu ska det bli spännande och höra hur dom hörs live.Dom flesta artisterna gillar att uppträda här på Grace.Då jag ibland pratar med nån artist så berömmer dom mycket akustiken och ljudet i Restaurang Vogue.

Kommer en liten bildserie så ni kan se hur jag förbereder denna kväll som jag verkligen sett framemot....och igen en gång....tänk va lyx att bara så där kunna ta hissen upp några våningar och så går man på gratis konser.Passar mig helt super bra!!
     




 

                           Efter att jag slutat jobba ikväll så går jag till messen
                            och tar kvällsbiten.......



        .....sen lägger jag hörlurarna i öronen och tar en liten warm upp stund och chillar i hytten med låtar dunkande av One Desire.







            Så där kommer mina händer löpa ikväll...får se hur sjuka handflator   
                jag har i morron då jag skall och riva lakan.Men applådera skall jag.






     I morron bitti kl 05.25 ringer min klocka och jag lovar att jag kommer sitta
    sådär på sängkanten ett bra tag innan jag får upp farten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar