måndag 2 april 2018

Hellre turkost vatten än snöslask

Så var det så dags med snö igen efter att det just sett så vårligt ut.....blää för denna snö!! Men ni som gillar vinter och snö nu skall nu njuta för fullt....sök fast fram skidorna eller pulkan och ut i friska luften. För denna snö kommer säkert inte vara så länge.



Ni andra som tycker som jag ...bläää för snö så kika in här på bloggen och njut lika mycket som mig av att se detta härliga turkosa vatten.



Kan ännu känna dom ljumma vågorna ,den stekheta solen och att bara få relaxa...längtar så otroligt tillbaka. Men tyvärr så får jag nog jobba och spara ett tag innan jag får drömmen uppfylld .... la in tre rader Lotto men tyvärr var det inte jag som kammade hem storvinsten.

Alla ni som just nu är någonstans i solen och värmen eller är på väg någonstans där det är varmt och soligt.... please njut för min del också.



Men mitt foto arkiv är alltid en räddare i nöden då vädret är skit .....och vad jag kan sitta och bläddra genom mina foton och drömma.




Dessa foton är tagna då vi besökte ön Haiti/Labadee.










Rätt så roligt foto...hade tummen upp och sen försökte jag så gott det gick fota texten och skuggan av handen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar