söndag 1 april 2018

Från olika vinklar






 Har samlat i mitt fotoarkiv bilder av dessa mäktiga fartyg som vi kryssat med från olika vinklar.





Här kan ni se balkonghytter som är in mot Boardwalken som ligger i akterområdet av fartyget




Denna gång tog dom iland med fören i alla hamnar så jag fick inte något lyckat foto från aktern och texten Harmony of the Seas.

I fjol då vi var på kryssning så då vi tog iland i Jamaica så var aktern iland och då fick jag faktiskt en fint foto.

Nu har jag fotat en massa olika vinklar och förevigat texten då vi  var och kryssa .....hoppas jag ännu får i mitt foto arkiv fina bilder av Symphony of the Seas. Ännu är inget bokat men det är med ljus och lykta jag spanar efter ett super bra pris.

Här kommer det en bildserie av havets drottning som hittils varit den största men som nu fått backa för Symphony of the Seas som nu får ta titeln som världens största fartyg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar