onsdag 25 april 2018

Vem flyttade hem till oss

 Idag har det känts som jag skulle ha världens värsta baksmälla utan att ha druckit något....bläää är helt slut. Så här får man  baksmälla utan alkohol.....man håller sig vaken till 03.00  (slumrade 15 minuter tror jag) på natten sen åka och söka sin käre man till hans arbetsplats och komma hem och blivit helt pigg Vet att följande gäng (kidzen ) skall väckas klockan 7 och då tänkte jag att jag far inte och sova för sen harmar det bara då klockan ringer om ca tre timmar och jag sover den djupaste sömnen.




Tror väl jag slumrade en halv timme och så var det dags igen för gasen i botten...Michelle skolan , Jaromir tandläkaren , sen föra han till skolan med den påföljden att jag då redan piggnat till så mycket att jag bestämde att nog fasen orkar jag ännu med en Ikea runda. Så dit körde jag gladeligen utan att inte nästan sovit en blund på hela natten.

Skulle behöva ett bord till mina Iittala ljustakar (Festivo) som jag börjat spara på men då jag inte riktigt vet hurudant. Sen skulle jag villa ha en vit Ektorp fåtölj men skall söka på Tori eller Huutonet. Kommer som sagt alltid på våren då jag skulle kunna köpa en massa nya möbler och härlig inredning och skulle till och med kunna köpa ett nytt hem åt oss om jag hade vunnit på Lotto...blir så sprudlande av inrednings motivation på våren och gillar ju nog annars också att inreda.

Skall snart komma bilder från min balkong våren 2018 och lite små detaljer från hemmet...temat är beach house.Visst kan man fixa beach stämning fast man bor i höghus det skall ni få se i  ett inlägg framöver.

Efter Ikea sökte jag mitt paket från posten som dom hade hittat....och dom var super fina mina dynvar till mina prydnadskuddar som jag skall ha på soffan och balkongen...oj vad det blev snyggt. Idag flyttade  en skoställning hem till oss från Ikea...den passar perfekt till vår inredning.




Sen har det varit matlagning åt hungriga kidz med kompis och nu är jag i startgroparna och pysa till pappa....se hur läget är där.

Nu känns det i kroppen som jag skulle villa sova Törnrosa sömn..ni vet 100 år och sen stiga upp pigg och utvilad. Men lovar på veckoslutet är det ingen klocka som kommer att ringa för då är vi hela gänget lediga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar