fredag 4 maj 2018

Fel datum

 Först skall jag tacka dom som märkte att jag skrivit lite fel på datumen och sånger angående mitt eurovisions inlägg...det är korrigerat :)

Så alla som skall se på eurovisions finalen kom ihåg att det är på lördagen den 12:e.





Där ser ni hur lite jag hunnit följa med i år då jag till och med skriver final datumet fel....tänk om jag skulle stått i Lissabon den 8:e och klätt upp mig för finalkvällen och då är vi ännu bara på semi2.  Nå alla gör vi våra fel sa igelkotten då han steg från rotborsten!!!


Tack till alla som vill kika in och läsa min blogg ...roligt at se att intresset finns och nya läsare hittat hit. Detta är en så otrolig rolig hobby att få skriva av sig och dela med sig av en massa bilder i mitt liv.

Idag kommer det några bilder som jag fotat på en så otroligt vacker solnedgång....känn lugnet och njut av färgerna .


Ett riktigt trevligt veckoslut till er alla //Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar