måndag 4 maj 2015

Åbos nya tennis amatör!!

Jo det kan man gott kalla sig själv en riktigt tennis amatör!Vi bor riktigt nära en tennisbana och min karl ha flera gånger sagt att han skall köpa tennisracket åt oss alla och jag har tänkt...gör du det men jag kommer inte och spelar!
Nu då vi  i vintras kommer hem från Usa så fanns där 4 tennisracket med i bagaget.
Igår var jag med första gången och provade och det var ju hur roligt som helst....dom andra har redan hunnit vara några gånger och spela....sen innan vi for hem så kastade vi lite korgboll.
Det var skönt med  friskluft och som sagt att röra på sig...borde som sagt röra på mig mera men när jag bara inte hittar den där viljan!!
Ikväll skall jag igenen vecka på jobb....men vi har redan bestämt att nästa gång jag kommer hem skall vi och spela tennis igen.
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar