onsdag 20 maj 2015

Inga tårar!!!

Så var semifinal 1 över och vi har ett resultat för lördagens final.
Jag hade som sagt bra stämning i "Lissun kisastudio " och fast det gick för Finland som det gick så fällde jag inga tårar.Roligt för PKN att dom fick vara med och prova något sådant men jag visste inte riktigt vad jag skulle tro om deras uppträdande ....antingen skulle det toppa eller floppa.Trodde nog kanske piki lite att dom skulle ha kommit till final...men som sagt låten var nog inget att skryta med.
Men jag fick i alla fall med mina favoriter Estland och Ryssland och någon av dom två låtarna kommer att stå som etta på min top 5 lista....vilken av dom vet jag inte riktigt ännu ..dom är båda bra på sitt eget vis.Estlands låt är mera modärn....medan Rysslands låt är vacker ballad.
Vinner Estland eller Ryssland så kommer jag antagligen se det live nästa år.Här kommer det lite foton så ni kan se att jag hade stämningen på topp!!
Nu blir det go´natt och så är det en mellandag i moron för att på torsdag se på semifinal2!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar