lördag 23 maj 2015

Finaaaal....det är sååå spännande!!

Som ni säkert redan vet så kommer den här texten att handla om EUROVISION!!!!
Ikväll är det kvällen vi alla Esc fans har väntat på hela året .....Eurovision Song Contest 2015 ,Wien.
Hade gärnat varit  där hela veckan ...men men det kommer flera tåg som man brukar säga ...det blir ju eurovision nästa år igen.Nu nöjer jag med att fira det i mitt andra hem ,min hytt ombord på Grace och bra blir det också.....en arbetskompis kommer på besök så vi skall ladda upp med pizza,cocis ,godis ....och stämning på TOPP!!!
Nu har jag då hittat min top 5 som betyder att det är en lista med dom låtarna JAG gillar och inte dom som jag tror att blir i top5.
Började ganska sent i år lyssna på låtarna men nog började jag hastigt gallra bort många och hastigt hittade jag också mina favoriter.
Alla mina esc vänner iWien ...ha en super duper rolig kväll och fira för mig också....alla andra som skall se på eurovison ni skall också ha en mega trevlig kväll ...sen är det bara att önska att rätt låt vinner.
                  ******************'*Let´s the party begin*********************

Låt bilderna tala!!

        Här kommer min top 5 lista:

          ** 1 ESTLAND**
          **2 RYSSLAND**
          **3 SLOVENIEN**
          **4 ITALIEN**
          **5TYSKLAND**                   









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar