fredag 1 maj 2015

Fastlagsjippo på 1:a maj .

Jo det går helt bra att äta fastlagsbullar på 1:a maj...dom smakar lika gott som dom gör i februari....och för den delen så åt jag ingen fastlagsbulle i februari så nu är det dags.
Nu kan vi med gott samvete börja vänta på sommaren...faslagsbullen är uppäten,snön har smällt och vädret börjar bli varmare.
Gänget for just iväg på den årliga tivolin och jag hoppar över ...just nu känner jag absolut inte för att se en massa människor,tivoli musik,spunnet socker  doft m.m.....det är nog tillräckligt tivoli på mitt jobb ( Grace) då veckosluten kommer och där är ca 2000 personer ut och festar!!!
Nu skall jag vänta på att den årliga VM turneringen i ishockey börjar och ladda upp med chips,popcorn,ostbågaroch Coca cola.
                                             
                                         **KRAM TILL ER ALLA**
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar